Höst!

Igår var jag min min sötaste hedvig! Vi var borta och kollade på endré matchen ett tag sen drog jag och tove vidare för att kolla på våra små syskon medans hedvig drog på träning med josefine. Och gud vad lovisa och wilma har blivt duktiga må jag säga! Samma med tove som uppträdde på endre, så sjukt jäkla bra hon har blivit alltså!! Förlåt om jag svär men jag tycker verkligen att hon ägde ut alla där och borde vara bäst i Sverige snart för så pass bra är hon! ♥

Efter matcherna drog jag hem och åt mat, sen kom Hedvig hit senare på kvällen. Vi cyklade bort till maxi med Casper och Simon och ja, det gick ju inte så bra på vägen hem kan jag ju säga.. klantiga som vi är så krockar jag och casper och rammlar av cyklarna båda två! Men gud vad vi skrattade, haha!
Med mina sår på knäna och caspers snea styre så tog vi oss i alla fall till macken för att hyra en skräckis. Men som vanligt så lyssnar aldrig dom där två grabbarna på mig och väljer en film som var kass, men vi hade det mysigt ändå så det fick väl gå! ;)

Idag har jag och familjen varit på en liten mysig åktur runt gotland. Vi har varit bort mot hemse och klintehamn för att grilla lite korv och åka och fika. Mysigt var det men kallt! Bilder kommer.

Nu ska jag se på ett avsnitt av one tree hill sen måste jag börja plugga lite.. pussen!
tove
2010-10-26 @ 17:58:43
URL: http://tovewidange.blogg.se/

ÅH GUD VAD GULLIG DU ÄR AMANDA! :D jag hoppas att jag någon gång kan bli bäst i sverige! men du måste då lova att bli min coach! vet inte hur det stavas? :O ;)



ÄLSKAR DIG MEST HJÄRTAT!

IKVÄLL BLIR DET BOWLING!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0