Helg

Igår var jag och såg på p18s 95 - tjejer som var och spelade match på gutavallen. Dom var sjukt duktiga och vann såklart med 2 - 0! Det var kul att se på, bra kämpat tjejer! :)
Efter matchen så åkte jag hem och åt god mat med familjen sen kom Lydia, Jakob och Henrik o hälsade på. Så vi hade det lite trevligt här hemma. Spelade spel jag och Jakob vann tyckte vi men najnaj dom andra sa att vi inte gjorde det så henrik och lydia vann på någo konstigt sätt.. ;)
Vi såg även lite på idol och käkade godis! mihih :)

Idag ska jag och Hedvig träffas tror jag men det är inte så lätt att få tag på tjejen.. Men aja nu ska jag hoppa i duschen och hoppas på att skitungen hör av sig snart!
(ps: har ingen bild på henrik, han tog bort alla ;o )


PUSS

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0