Snart börjar det närma sig..

.. JUL! Nu går tiden bara fortare och fortare och snart är vi redan där, då allt julpynt kommer fram och julkalendern börjar. Gud vad jag längtar, då kommer ju även Mikaela hem också! :D

Helgen har jag mestadels spenderat med lydia, och vi har gjort hur mycket som helst.
I Fredags var vi först och fikade med min familj på skafferiet, mycket mysigt! Middagen skulle vara klar till halv åtta hemma hos Lydia, men¨så blev det inte riktigt.. halv tio fick vi käk. TACK LASSE, det var värt väntan, det var super gott! PUSSAR TILL DIG / DOTTER
Efter det så fanns det egentligen inte mycket att göra eftersom hela kvällen typ hade gått, men vi drog ut en stund och fick sedan tag i Simon & Casper som sedan gjorde oss sällskap halva natten med en super bra film, nemo!

Lördagsmorgonen var seg, varken jag eller Lydia orkade gå upp. Men vi skulle sjunga för lydias pappa för att han fyllde år och skulle bli hämtade för vi skulle ut till leran på GGN.
Vi spenderade några timmar där ute, det var ytterst trevligt! OCH JA, VI BLEV LERIGA!
På hemvägen åkte vi förbi kyrkogården, och när vi väl kom hem bjöds det på glögg och pepparkakor.
Lydia lämnade mig där någon gång efter och jag åt gott och hade det mysigt med familjen.
På kvällen träffades jag och Lydia igen, då vi bestämde oss för att gå till kyrkogården och se på alla fina ljus.
Och jag måste säga. det var jätte fint, man blir ju helt rörd.
Efter det så hämtade vi upp jakob, och sedan åkte vi hem till Henke där Peter och Jakob N redan var.
Vi spelade Fifa, såg på film och var ute och gick en sväng, en lugn och mysig kväll.
Vi åkte hem där ifrån runt halv ett, för att lydia höll på att somna där hemma.. haha!

I söndags så pluggade jag först, och efter det träffade jag min söte vän Josefine.
Vi pratade och flummade oss som vanligt! mycket trevligt :=)
Ringde även min syster, underbart att få prata med henne igen. Saknar henne fruktansvärt mycket, huset är tomt utan henne. Jag älskar dig & längtar tills du kommer hem.

Nu sitter vi och småsnackar och ser på unga mödrar på tv. det suger ska ni ta och veta!
ska ta med mig amanda hem hade jag tänkt, ska bli en skurk och packa ner henne i en väska och kasta in i bilen.
busig jag är. love er!


PUSSAR!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0