JAG SAKNAR MIN GALNA, SÖTA OCH UNDERBARASTE SYSTER! NU BÖRJAR JAG BLI TRÖTT PÅ ATT HON ÄR IVÄG SÅ LÄNGE, JAG SAKNAR HENNE FÖR MYCKET.. HON FINNS ALLTID DÄR FÖR EN OM MAN BEHÖVER PRATA OCH KOMMER ALLTID MED FÖRSLAG PÅ SAKER OCH TING. MIN STÖRSTA OCH BÄSTA JULKLAPP I ÅR KOMMER I ALLA FALL VARA ATT HON OCH CALLE KOMMER HEM IGEN, RESTEN SPELAR INGEN ROLL!
JAG ÄLSKAR DIG MIKAELA JOSEFINE WIDANGE GLÖM ALDRIG DET! <3
LOVE
2010-11-25 @ 21:22:31

Ååh, va glad jag blev nu, du är så söööt.

Jag saknar dig sjukt mycket också min fina lillasyster. Jag längtar varje dag att få komma hem igen. Vi får hitta på massa mysiga saker när jag är hemma. jag älskar dig meeeeeeed, snart är de bara tre veckor kvar :) <3<3

Mamma
2010-11-26 @ 08:39:57

Det var verkligen fint sagt av dig Amanda,ni är så gulliga mot varandra och säger så mycket fina saker, så jag blir så rörd av att läsa era bloggar ibland, är så stolt över mina fina barn.

Kram på dig, ha en bra dag Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0