Hos claran med Antonish!

Tjooo!
Jag är hemma hos Clara tillsammans med Antonia :)
Vi har haft det jätte mysigt idag och en grymt kul kväll igår!
Idag har vi varit på stan och köpt en morsdags present till mamma lite snabbt. Sen kulle vi hinna med bussen som gick halv fyra.. hah vi fick kuta dit om man säger så men vi kom med i alla fall!
När vi kom ut till Clara så tog vi det lungt en stund innan vi började laga mat till clara ,antonia, casper och mig. Det blev potatisgratäng med kött, gött! Efter maten cyklade vi bort till affären för att köpa lite godis och läsk som vi sen tog med oss till kneippbyn med Claras hund där vi grillade "marschmellos" (stavning) och tog en massa fina kort med bra musik till. Myss! När vi kom tillbaka så klädde vi på oss lite varmare kläder sen drog vi bort till Jocke och såg skräckfilm o pratade lite med han, sen åkte vi hem igen och nu ska vi sova. Imorgon blir det gudstjänst vid elva som gäller och sen ska jag fira mammsen med min familj! 

Pusss 

Bild från i Fredags!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0