Antoniaaa!

Hello!
Idag har jag varit i svajde och åkt skidor! :D hahah nej jag skojar bara. Vi har haft orientering  med klassen. ;)
Jag sprang med Frida och Sanna! Vi klarade av 9 kontroller och sammlade ihop till 90 poäng. Vi får se vad det ger för betyg men jag tyckte det var ganska bra i alla fall! :)
Vi var ute och sprang i en och en halv timme och när man var klar så slöt man för dagen och fick då cykla hem igen. Det var kul att springa/gå faktiskt. Jag har ju inte rört mig så mycket dom här dagarna eftersom jag har varit lite förkyld och så men nu ska jag köra igång igen!
När jag kom hem så åt jag och hoppade in i duschen. Sen kom Antonish hit runt ett. :)
Vi har sooolat, pratat, tagit en massa snygga kort som ni kan få se sen, ätit glass.. ja haft en riktigt kul sommardag helt enkelt! 
När Antonia hade åkt hem så åt jag mat och kladdkaka till efterrätt som min lillasyster hade bakat. Sen kom Lydia och vi gick bort till fotbollsplanen med Lovisa och lirade lite. Efter det så gick vi hem till mig och sen blev hon hämtad av sin pappa. Mysig dag! :)

Juste igår var jag med min söta kusinvitamin Tove. :)
Äntligen säger jag bara! Det känns som en evighet sen. Vi fick bara träffas i två timmar dock för sen skulle båda vi iväg men det var kul så länge det vara. :) Vi sola, dansa och prata en massa. Jag har saknat dig sötnos!

Nej nu ska jag se klart desperatehousewifs. :D

Pusss   




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0