Heedvig


Hejsan!
Igår var jag med Hedvig och Josefine. :)
Vi gick till Visborg och köpte godis och sen såg vi på en film som var tre timmar lång. hah men vi klarade det!
Den var väldigt seg och tråkig så vi såg inte så mycket, vi hade lite kul istället. ;) haha.
Vi var hemma hos Hedvig så Josefine gick väl hem runt tolv halv ett. Åh jag stannade vid Hedvig för jag skulle sova över där. Vi sommnade väll vid två eller vad var det Hedvig? ;)

Idag vaknade vi vid tio kanske. Då gick Hedvig in till sin granne för att mata en katt som hon tar hand om medans jag gjorde mig iorning. Sen gick vi ner och bakade skones till frukost. Dom blev skit goda! Så såg vi Wild Kild också. Lika bra som alltid! Efter filmen så gjorde vi oss iorning och sen satt i oss vid datan mm.
Jag åkte hem vid fem kanske.
Och nu sitter jag i soffan och ser om den där långa filmen som vi såg igår.. Mamma har inte sett den än så jag får se den med henne.
Men nu ska jag gå.

Pussar från A.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0