THJA

Hejsan!
Igår var jag med Hedvig, Tove och Josefine. Först fikade vi på stan. (jag, Tove och Hedvig) Jag åt en god kärleksmums. Sen tog vi bussen hem till Tove. Hedvig gick hem till sig för att göra sig iordning inför kvällen medans jag och Tove gick hem till henne. Hedvig och Josse kom till oss rund sex. Då tog vi en massa kort och förberedde maten. Dom åt Tacos och jag fick kött och kroketer (stavning?) mums!
Sen drog vi igång musiken och poppade till bra låtar. Härligt! Klockan åtta var det melodifestevalen som gällde. Dock tyckte jag inte att det var rätt bidrag som gick vidare menmen. After melodifestevalen så dansade vi lite till innan det blev dags för film och mys. Vi såg på luftslottet som sprängdes (män som hatar kvinnor del 3.) Det var väl helt okej. Jag tyckte inte att den var lika bra som ettan och tvåan och inte lika läskig men den var ändå bra.
Josefine och Hedvig gick hem vid ett och jag och Tove somna vid två. Och nu måste jag gå. Hej då! :)

Pussar från A.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0