Lydiaaa

Dom här två dagarna har jag tillbringat med Lydia. :)
Vi har varit vid södervärn och säve för att se på krulliscup. Men tyvärr så förlorade alla som vi kollade på så det var lite mindre kul. Hon sov över här inatt och hon höll mig vaken till klockan 2-3 på natten när jag skulle upp klockan sju på morgonen för att åka till tandläkarn så ja, idag har jag varit ganska trött om man säger så..

Imorgon så ska jag och Mikaela på friskis klockan elva så inte blir det någon sovmorgon då heller inte.
Efter friskis så ska jag åka bort till Tove där Hedvig och Josefine också är. Vi ska laga mat tillsammans och ha lite party. Sen tillbringer jag natten där.

Men nu orkar jag inte skriva mer och jag har ingen hjärna kvar för att jag är så trött så hej då och ha en mysig Fredagskväll!

Pussar från A.                                             




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0