Lördag

Hej!
Man märker verkligen skillnad när man inte har skrivit på länge då man får mindre läsare för varje dag..
Ja det är ju då mitt fel förstås men jag har knappt varit hemma någonting så jag har inte haft tid att skriva.

Igår åt jag grillat med familjen och mysade lite här hemma. Sen drog jag ner till standromenaden och träffade lite folk. Bl.a Lydia, Antonia och Clara som jag sen åkte hem med på kvällen, vi sov hos Lydia. 

Ikväll ska jag ner till stan med Josefine och checka in några killar! haha nej vi får se vad vi hittar på men ner till stan ska vi i alla fall! ;)

Ha en bra kväll!

Pusss
Ida
2010-06-06 @ 16:26:25
URL: http://idaalickhammer.blogg.se/

Hej, om du vill att din blogg ska bli länkad ikv på min blogg så kommentera på det tredje inlägget uppifrån ! :) (på min blogg)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0