Lägerskola

Hello!
Idag var det då den sista "riktiga" skoldagen i skolan. Skönt säger jag bara!
Nu har vi fått reda på dom flesta betygen också och jag är ganska nöjd med mina. Jag har har höjt mig i två ämnen och fått mer plus på dom andra! Nu hoppas jag bara på att mitt VG stannar kvar i hemkunskapen eftersom att det är vårat slutbetyg.. 
Imorgon åker jag och min klass ut till sandviken på lägerskola. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Vi får hoppas på att det blir bra väder bara eftersom att vi ska gå ganska lång och sen ska vi bada under dagen!
Men jag kommer hem igen på Fredag så jag är inte borta så länge.
Jag har precis packat klart allt, nu ska jag bara hitta en väska att lägga allting i.
Ha det så bra dom sista skoldagarna och till Tove Widange och hela Z-up.. LYCKA TILL I AMSTERDAM!


Pusss


GIRL YOU ROCK!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0