My summer

Jag har ett underbart sommarlov så att ni vet. Men jag har verkligen inte lust och tid till att skriva just nu så ni får nöja er med lite bilder då och då. Men jag kan säga att jag har hunnit med mycket! Som t.ex: Jag har konfirmerat mig, träffat nya vänner, varit på stan, umgåts med folk och vännerna, varit på stranden där jag har solat och badat, bott i husvagn, varit i Georgssons stuga ute i Kvarnåkershamn, jag är barnvakt lite då och då för Lova och Isa i Tofta, mina fina vänner Cajsa och Jessica är på öjn igen så jag har umgåts lite med dom, jag och Josse var på Nickelodeon dagen där det var sjukt bra artister med, sen har jag varit med Frida, Antonia, Clara, Lydia, Johanna, Amalia, Hedvig, Josefine, Tove, Casper + en massa andra killar mm. Jag har haft ganska fullt upp i alla fall men kul är och har det varit! Nästa Fredag åker vi till Fårö med familjen i 8 dagar så då kommer jag nog inte att skriva så mycket då heller. Men nu vet ni lite grann av vad jag har gjort under min sommar i alla fall och jag hoppas att eran är super! Ha det bäst!

Puss och kram skumbanan :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0