Varit med L.

Alllohaa! :)
Förlåt.. jag som lova att skriva oftare så har jag inte gjort det. :s
Så jag får göra det nu istället.
Idag har det varit en mentorsdag i skolan. Alltså när elverna är lediga men måste gå till skolan i en halvtimme tillsammans med lärarn och ha mentorssamtal. Jag hade med Charlotte, det gick bra det. Vi prata om skolan, och vad jag gör på fritiden och så. Så där var jag vid halv ett till ett. och innan det så var jag med Lydia. Hon sov här inatt så vi gick dit tillsammans.
Efter våra samtal så skulle lydia träffa en kille. Så jag åkte hem och plugga så länge. Sen åkte jag bort till henne. Vi pluggade mest. För båda hade en massa läxor att göra. Sen tog vi också en massa flumm kort och hade det lite kul som vanligt. ;) haha. Jag kom hem för en stund sen. Ska snart sova men måste läsa lite ur min bok först.
Hoppas att ni har haft en bra dag. :)

Pussar från A.

tove
2010-01-21 @ 16:28:19
URL: http://tovewidange.blogg.se/

Hej :D ska har en frågestund i bloggen! Fråga vad som helst!



kram

2010-01-22 @ 13:01:52
URL: http://mikaelawidange.blogg.se/

I MISS YOU!!! Längtar till att få ge dig alla fina kläder ja har köpt, du kommer bli så snygg ;) men de är mest vårkläder, men snart är de ju vår :) <3

Amanda
2010-01-22 @ 19:47:08

Okii Tove det ska jag göra! :)



Jaaaaaaaa, nu får du ta och komma hem någon gång!

Åhh jag vill se alla kläder. Lääängtar!! :D <333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0