Underbart jullov!

Heeeeeej!
Jag vet har inte bloggat på evigheter men jag har haft fullt upp!
Jag har varit med vänner och en massa middagar åkt skidor mm.
Och jag orkar inte skriva om allt heller, men jag kan ju säga att jagg har varit på middag hos: farmor och farfar, mormor och morfar, familjen svensson, familjen georgsson mm. Och jag har varit med: Lydia, Tove, Hedvig, Josefine, Simon B , Simon L , Casper, Jocke Di, Filip mm. Och jag har åkt skidor med familjen en i tre dagar nu och två av dom har jag också åkt med Hedvig och Tove. Hahah vi har haft skit kul vi tjejer. ;) Jag har också åkt en del pulka mm. :)

Imorgon börjar vi skolan igen och det SUGER! Jag vill verkligen inte börja igen för att jag har haft ett sånt bra lov och då vill man inte att det ska ta slut! Menmen någon gång måste man väll börja igen...

Idag och igår så har jag varit med Tove, Hedvig och Josefine. Vi har haft det skit kul. Åkt pulka, sett på en sorlig film, åkt skidor mm. Mysigt tjejer! :) Jag sov även hos Tove inatt så jag kom hem för en stund sen.
Men nu måste jag gå och äta. Och från och med nu så ska jag börja blogga lite mer. Har varit dålig på det nu känner jag. Ha en bra sista dag på jullovet allihopa!

Pussar från A.
din syster.
2010-01-07 @ 19:10:06
URL: http://mikaelawidange.blogg.se/

mmh de håller jag med om, nu när jag bor i ett helt annat land och när vi inte kan prata i telefon så vill jag gärna läsa va min syster håller hus.



Kom och hälsa på mig :(

MISSSS YOUUUUUUU!

Till syster.
2010-01-07 @ 21:32:17

aa jag ska försöka att skriva mer. Men man tröttnar ju lite.. Fast inte nu när du har fixat bloggen! TAck så hemskt mycket syster, jag blev super glad! :D ♥♥

Jaa jag och Tove får väll åka upp till dig efter fjällen om vi får! :)

MISS YOU TOOOOOO! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0