Skiiiidor!

Hellooooooo! :D
Igår så åkte jag skidor på dagen med Lydia. 7,5 km blev det! :)
På kvällen åkte jag pulka med Casper, Simon L och Lydia. Men Lydia skulle vara med en kompis så hon var typ bara där i fem minuter, så då var jag med killarna istället men vi åkte ju inte så mycket vi heller. Så vi pratade en liten stund och sen gick jag hem.

Idag har jag åkt skidor med Casper och Lovisa. Mamma och Pappa körde själva.
Vi åkte 5km först, och Casper hade inte åkt längskidor sen 3an så han ramlade några gånger men annars så var han riktigt bra faktiskt! ;) haha. Efter 5an så tog vi en fika pause innan vi åkte 2,5an. Myys! :)

Bilder kommer!

Ikväll kanske jag ska åka pulka med boysen, annars får vi se vad jag hittar på. (:

Pussar från A. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0