My day

Tjuuo! :)
Det
bra!: Jaaa vet ni? .. nu har jag och Frida fått våran prao plats på Märtas!! :D wiiiiee!
Så om tre månader så ska vi praoa där. ;) haha. Märta var också så snäll så vi fick lite fika när vi var där, och då tog jag och Frida varsinn kokosboll. :D mums. Jag har också pratat med min fina Josefine en stund. Det var kul att få prata med henne igen. Jag saknar dig gumman! Men vi pratade om att vi kanske skulle ses i helgen så vi får hoppas på det. :)
Det var den bra nyheten.

Det dåliga!: ... Jag har tappat min mobil i toaletten. :p haha ganska kul när man tänker efter men det som är mindre kul är att den kanske har gått sönder, och då går den inte att laga, byta, eller få en ny. :(( Så just nu ligger den på tork och man får ju hoppppas att den funkerar sen!! Den måste ligga så i tre dygn och sen ska vi försöka att få igång den igen men der är bara 50% chans att den har klarat sig... :(
Ja det var min dag det.

Pussar från A.

Josefine
2010-01-26 @ 18:09:05
URL: http://josefinejohanssonn.blogg.se/

Underbart att få prata med dig med gumman!! Saknar dig som bara den! Men vi får höras av nu o bestämma lite;) Hahah du är så klantig sötis!Men hoppas hoppas hoppas att de funkar!!!

Puss!

Anonym
2010-01-26 @ 21:10:54

JÄVLA KLANTÄRSLE! VA TUSAN Ä DET MED FAMILJEN? INTE DU OCKSÅ! Den va precis ny amanda, ni är inte kloka.

A
2010-01-26 @ 21:48:49

TAck gumman det hoppas jag med!

HAHAHA JA JAG VET MIKAELA MEN DET VAR INTE MENINGEN FAKTISKT! :,(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0