Fredagsmys

Tjaoo! :)
Idag var det skola som vanligt.
Slöjd- där vi stickar och virkar
Engelska- vanlig tråkig lektion
Musik - vi spela gitarr
Svenska - kärlekstema♥
Idrott - hinderbana. ;)
 
Efter skolan så gick jag och Cornelia på stan. Vi hittade inget särskilt, bara "yra" runt lite som Lydia brukar säga. ;)
Vi var också inne på donken där hon ville ha paj. Och efter det så åkte jag hem. Sitter nu i soffan framför tv:n och längtar efter fjällen. Det ska bli så härligt med looov! :))
Jag äter också Gino med mamma, pappa och Lovisa. För en stund sen så pratade vi med min kära syster. Det var kul att se henne igen. Vi har inte pratat med varann på länge.
Men nu måste jag äta min gino innan det smälter.

Pussar från A.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0