Fjällen

Thuuuo!
Idag vaknade jag vid halv två, var ganska trött sen igår. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Jag ska snart äta och sen ska vi bort till kusinerna. Wilma fyller nämligen år imorgon (min yngsta kusin) så då ska vi fira henne en stund. :)

Igår och i förrgår så var jag med Tove och Casper hela dan.
I förrgår så var vi hemma hos mig. Vi spelade guitar hero, var vid ica maxi och köpte godis sen var vi bara här hemma och såg på film. Myyss! :)

igår så åkte vi skidor. En mil blev det! :D jag, Lovisa, Tove och Casper åkte det då. Först tog vi 5km, sen åt vi en liten fika och träffte på Calle (Mikaelas pojkvän). Han hade också åkt feman, så han hängde på oss sen och åkte el-ljus spåret i två varv som då också blev 5km sammanlagt. Så milen blev det igår. STOLT! :)
Efter skidåkningen så släppte vi av Tove påvägen hem, och sen fortsatte vi hem till oss. På kvällen kom familjen Georgsson hit på middag. Vi åt grillat. Muuuumsfillibaba! :D
Vi planerade också en del saker inför fjällen.
Juste det kanske jag inte har berättat för er, om ungefär tre och en halv vecka så ska vi och Georgssons åka till Trysil för att åka skidor! :D
Det ska bli skiiiiit kul! VI har åkt skidor sen jag var 5-6 år nu, så jag är ganska van. Men det är alltid lika kul. :)
Vi åker upp på Lördagen den 6 Februari och kommer hem på Söndagen veckan efter.
Först så ska vi på bo på ett hotell i Borlänge. Och precis brevid där så finns det ett jätte stort äventyrs bad som vi ska gå på då. Kuuuuuuuul! :D

Men nu måste jag göra mig iordning. Ha det så bra!
Pussar från A.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0