2010

Hejsan alla!
Har ni haft en bra nyår? Det har i alla fall jag haft.
I år var vi hos Tove men Sara, Elfrida, Max och hans kompis. Vi gjorde lite olika saker. Smällde racketer, frös ihjäl, körde bubblan, såg på sälskapsresan mm. Så det var en lyckad nyår. Och påvägen hem så rammlade mamma av cykeln haha as kul med huvudet rätt ner i snön. :p hhahaha.
Vi var väll här hemma vid tre men då såg vi att Georgssons ännu var vakna så vi gick in dit en liten stund. Men direkt när jag kom in nästan så skulle Casper, Jocke och Alex dra så jag fick bara krama om dom och säga Gott Nytt År sen åkte dom hem och Casper följde med Jocke. Men det var en bra nyår med mina vänner. :)

Idag så vaknade jag vid två.. Men det var ju inte så konstigt eftersom vi gick och la oss vid fyra. Jag ringde Lydia så pratade vi en liten stund om vad som hände igår och så. Killarna ( Casper, Jocke och Simon) skulle tydligen åka pulka idag eller skridskor och då ville Lydia att jag skulle följa med., men vi får se hur det blir eftersom att det är Mikaelas sista dag här innan hon åker till Vemdalen och sen tillbaka till Norge. SÅ jag vill hällst umgås med henne idag. Det har varit skönt att haft sin syster hemma igen men nu måste hon tyvärr åka tillbaka igen i två månader, men sen är hon hemma för gott! Eller åtminstonde ett tag. ;)

Men nu ska jag fika, ni får ha det så bra och en god fortsättning. :)

Pussar från A.
2010-01-01 @ 17:45:49
URL: http://mikaelawidange.blogg.se/

va söt du är min syster, kommer sakna dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0