VG!

Hejsan!
Det är något fel på min data så jag kan inte lägga upp några bilder från Trysil. Men dom flesta finns på facebook så ni kan kolla där om ni vill! :)
Idag har vi haft två prov: Engelska prov "oförberett" jag hoppas att det gick bra. Och sen hade vi gitarr provet där jag spelade till "jag vill ha en egen måne" och jag fick VG!!! :D Shit vad glad jag blev då alltså, jag trodde aldrig att jag skulle få det! Så det var kul. :)
Jag hållde också i gympa lektionen idag för alla tjejer och Rasmus hade för alla killar. Det gick sådär, jag visste inte vad jag skulle göra en del gånger men jag hoppas att dom tyckte att det var bra.

Nu har jag och mamma precis sett Solsidan. haha det är as bra! :D
Pappa sitter uppe och ser hockey, Mikaela är i Ljugarn på födelsedagsfest och Lovisa sover över hos en kompis. Så ikväll blev jag ensam hemma av syskonen.

Imorgon ska jag nog va med Josefine och Tove. :) Vi får se vad vi hittar på men det skulle ju bli skit väder imorgon så vi sitter väl hemma hos Tove och myser tror jag.
Ha en bra Fredagskväll bloggisar!

Pussar från A.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0