I´m back!

Helllooo! :D
Nu har jag kommit hem från Trysil och är tillbaka på Gotland igen. Vi har haft det bra hela veckan och det har varit fint väder varje dag så man kan inte klaga.
Jag har provat på snowboard nu också och det gick väl sådär. ;) Jag fick lite blåmärken här och där men annars så klarade jag mig. Inga brutna ben i alla fall.
Stugan var mysig och stor. Jag, Lovisa, Calle och Casper åkte ner från taket med stjärtlappar. Kuuul! :D
Vi spelade också en massa kort och spel. Och vi bastade varje dag. Myysss! :)

Jag har precis provat alla kläder som jag har fått av Mikaela nu när hon har kommit hem. Och fatta vad glad jag blev när det låg minst tjugo plagg på min byrå!! :D wiiie har man världens bästa syster så har man! :)
Ikväll blir det dans och sen får vi se. Jag ska nog gå och lägga mig ganska tidigt i alla fall för jag är skit trött sen igår.. Vi åkte ju bil hela dan. Vi började vid 10 på morgonen och kom hem till halv tolv på natten. Så trött är man. 
Men nu måste jag göra mig iorning.
Ps: Bilder kommer!

Pussar från A. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0