Fjällen!

Tjaaaa! :D
IMORGON ÅKER JAG TILL FJÄLLEN!! :D WIIIIEE! :)
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Engelska, musik - guittar (stavning?) Vi ska börja med guittar provet nästa vecka när jag är borta. :S Hjälp! Jag ska spela till - Ted Gärdestad " Jag vill ha en egen måne". Fast det är på VG nivån så jag hoppas att jag klarar det.
Sen har vi haft slöjd där jag stickar på min halsduk. Det går ganska bra faktiskt men det börjar bli lite långtråkigt..
Sen var det svenska där Anton försökte döda mig! :S Jag har ett stort sår på handen nu bara för det. :(
Efter svenskan så hade vi vår sista lektion som var idrott. Där spelade vi flakbandy och basket. Kul! :) Och sen sa jag hej då till alla tjejer och begav mig hemmåt. Sen jag kom hem så har jag fikat, packat.., och rakat bena och så. Ja det är väll det jag har gjort. Nu är jag nästan klar med packningen, jag ska bara kontrollera att jag har med mig allt och så. Det är alltid något vi brukar glöma men det brukar lösa sig ändå. :) Jag ska också plugga det sista, och sen ska jag mysa med familjen och äta pizza. Mums. :)
Jag får se om jag skriver lite ikväll men annars så får ni ha det så bra alla här på Gotland så ses vi om en vecka! :)

Pussssar från A.
Hedvig
2010-02-05 @ 17:43:01
URL: http://ladebeck.blogg.se/

kommer att sakna digg darliing :( <33

Amanda
2010-02-05 @ 18:07:11

Jag kommer att sakna dig med babyy :( <333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0