3 dagar kvar

Hejsan! :)
Idag har det varit skola som vanligt, efter skolan så gick jag hem till Frida och såg lite av det nyaste avsnittet av One Tree Hill. AS BRA! :D Jag älskar verkligen det programet! :) Men eftersom att jag inte hann att se klart det så ska jag nog se det imorgon efter skolan. :) Efter en stund hos Frida så drog jag in till stan för att möta upp Tove. Sen åkte vi hem till mig och åt mellis. Vi lyssnade också på musik och satt vid datan innan Hedvig kom.
Då pluggade vi och pratade om allt möjligt. Mysigt att träffa dom igen men det var synd att inte Josefine kunde vara med. Hon mådde inte så bra så hon var tvungen att åka hem stackarn! :( ♥
Men vi fick i alla fall prata med henne på msn en stund så det var bra. :)
Tjejerna åkte precis hem så nu ska jag plugga inför matte provet imorgon. Hjälp! :S Och sen så ska jag väl bara ta det lungt och se på tv. Nu är det bara tre dagar kvar till Trysil! :D
Ha det så bra!

Pussar från A.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0