Jag har dom bästa!

Tjooo!
Igår var jag på ansiksbehandling nere vis Studio Blå som jag fick i pressent av Josse och Hedvig när jag fyllde år och som julklapp av mamma! Det var hur skönt som helst och man kände sig väldigt fräch efter. Jag fick även en massa prov- produkter som jag ska testa att använda nu så får vi se om det funkar, men det var verkligen en härlig upplevelse eftersom att jag aldrig har varit på det förut så tack för det mamma, hedvig och Josefine! :)
Efter behandlingen så mötte jag upp min söta lilla Hedvig som hade gått runt i flera timmar helt själv på stan den stackaren! Så jag höll henne sällskap på stan en stund. Vi hittade lite fina julklappar så det var bra! Vi träffade även på hennes kompisar så vi stannade och pratade med dom en stund och sen gick dom med hem hit och sjöng singstar mm. Trevligt folk var det! :)
Hedvig och grabbarna drog sen hem senare under kvällen och då kom Jakob hit och höll mig sällskap. Vi behövde prata igenom lite saker och ting så det var skönt att ha han här!
Imorse blev det väckning vid nio för att åka ut till skogen och hugga gran med familjen! Vi hittade en väldigt fin en som kommer passa bra inne i huset nu till jul. När vi kom hem så fikade vi lite och jag har slagit in en del julklappar och kollat på lite saker som är hemligt! :)
Ikväll blir det mys på den nya resturangen Allén med tjejerna. Det ska bli jätte mysigt och jag tror även att dom stannar här över natten. Men nu ska jag gå, vi hörs!
PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0