Dan före dopparedan

Hej alla där hemma i julstugorna. Imorgon är det julafton och jag hoppas att alla har det mysigt där hemma med en massa julmys inför imorgon! Det har jag i alla fall haft idag. Jag och min familj, HELA den här gången eftersom att min syster har kommit hem nu över jul tillsammans med hennes kille Calle, vi har varit ute vid vok och åkt skidor, 5km blev det! Sen har vi fikat där ute och haft det mysigt. När vi kom hem så la vi oss på soffan och bara myste och såg på film o julkalendern. Nu har vi precis ätit och väntar på att uppesittarkvällen ska börja! Vi ska även rimma till några paket som vi har bestämt oss för att göra i år.

Imorgon kommer släkten hit runt tolv tiden så blir det den vanliga mysiga klassiska julaftonen som vi alltid brukar ha här hemma! Lika trevligt varje år. :)
På kvällen blir det pulka race med våra grannar och deras släkt, sen julklappsutdelning med tomten såklart! :)

GOD JUL!

* Alexandrapallin
2010-12-23 @ 19:25:58
URL: http://alexandrapallin.blogg.se/

härlig bild :)

Anonym
2010-12-23 @ 21:00:27

Tack Alexandra, god jul på dig! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0