You make my day!

Igår var jag med Lydsen och hade det trevligt. Vi var på stan och träffade några stockholmare som vi sen gick hem med. Vi fick gå hela vägen också så snacka om att man fick ont i fötterna.. Men vi klarade det och kom hem med skavsår! Vi träffade även på lite folk på tillbaka vägen som vi stannade och pratade med så det tog väl ungefär två timmar för oss att komma hem.. haha! När vi väl kom hit så blev vi hungriga och tog en macka med oboy sen satte vi oss ute i uterummet och hade det mys! Vi gick väl inte och la oss förens klockan fyra någon gång.. Men det gjorde inte så mycket :)

Idag har jag varit på stranden i Tofta med min bästaste Hedvig och bara haft det myys med sol och bad! Vi tog även en glass och kollade in lite snygga boys. ;) 
Jag trodde inte att jag skulle få vara mer på stranden i år så det var verkligen en toppen dag!
Nu är familjen hemma igen också så vi har ätit grillat och ska nu se på tv med godis och läsk. mums! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0