Sista dagen idag då..

Ja rubriken säger ju allt. Imorgon börjar skolan igen och jag längtar inte ett skit! Ursch jag vill verkligen inte börja igen! Men aja man måste väl börja någon gång som Frida sa ;)

Igår var jag med min käraste Frida och Lydia :)
Vi gick runt lite på stan och var hemma hos Lydia och såg på en sjuk film.. haha! Men vi hade det mysigt ändå!.. även fast det inte var en enda människa på stan.. Jag förstår inte vart allt folk tar vägen längre? Det märks verkligen att sommaren börjar ta slut.. Efter att vi hade sett film hemma hos Lydia i alla fall så cyklade ja och Frida hem och ja, vi två är ju inte dom snabbaste precis! Det tog väl ett tag innan man kom hem eftersom att ingen av oss var trötta och båda stod där och babbla i en timme haha! Det var kul att se henne igen det var allt för länge sen nu!

Idag har jag varit ute och solat en stund. Härligt med fint väder den sista dagen! Jag har även sett på "sex in the city 2" med mina fina syskon och Calle! Den var ganska bra faktiskt så den rekomenderas att se! :)

Nej nu har mamma kommit hem så vi ska ut och springa vid P18! Hah lycka till säger jag bara.. ;)

PUSSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0