I´m back!

Hooooooooola!
Nu är jag tillbaka ifrån Sudersand (Fårö). Skönt att vara hemma igen! Vi har haft det mysigt där ute men det har inte alls varit lika fint väder där som det brukar va när vi är där så det var lite trist menmen.. Dom två första dagarna var kusinerna ute så då lekade jag med dom. Det var skönt att Tove var där ute så man fick prata av sig lite, det var länge sen som det bara var hon och jag så det var mysigt!
Dom dagarna var det inte så mycket sol så vi drog in till Fårösund och gick runt på en marknad där jag hittade en söt liten klänning. Sen köpte alla varsin stor fet hamburgare innan vi åkte tillbaka ;)
På kvällarna mysade vi bara och jag, Casper o Tove var nere på stranden och busade lite! (bilder kommer!)

Dagen därpå åkte kussen hem så då var det bara vi och familjen Georgssons kvar. Vi spelade en hel del kort och åt god fika. Men såklart så blev jag förkyld och kände då inte smaken av någonting...
Söte lilla Tora med familj kom förbi någon dag också. Då fick vi springa runt och leka med henne och jag kan ju säga att den tjejen kan prata hon! På Tisdag kvällen gick vi upp till badresturangen och åt där men Lova och Isa med familj. Det är dom barnen som jag är barnvakt för så det var lite kul att få umgås med dom en stund! Självklart så ville Lova gå upp på scenen och sjunga kareoke också så Lovisa och Isa fick följa med henne upp och sjunga "Manboy". Så söta dom va! :)

Dom sista kvällarna kom Isabella och hela familjen Levin ut. Så då fick jag umgås lite med henne som jag inte har träffat på hela sommaren. Det var kul att se henne igen! Vi åt grillat och såg på en skräckfilm som vi nästan gjorde varje kväll där ute.. ;)

Vi hade två fina dagar också då vi låg på stranden och pressade. Härligt!

Det var nog allt ifrån Fårö tror jag. Hoppas att ni har haft en bra vecka! :)

Puss och Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0