Tränning på morgonen, härligt!

Hello everybody!
Today i have been on svenska spel with my family.. haha okej jag tar det på svenska.
Som sagt idag har jag varit på svenska spel. Vi var där och gymmade lite. Jag sprang 20 min på rullband. Stolt!
Efter det så blev jag helt slut så jag och Lovisa hoppa i badet en stund innan alla hoppa in i bastun. Myss!
Vi kom hem för en stund sen och har nu fikat. Ikväll ska jag träffa Lydia, vi får se vad vi hittar på men någonting kul blir det alltid. ;)

Om en stund kanske vi ska åka ner till fridhem också och gå runt lite där med Jante, sen är det pizza som gäller, mumms!

Jag får se om jag skriver mer ikväll annars får ni ha en bra Annandagpåsk!

Pussar från A. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0