Märtas Café

Hejsan!
Idag var det min och Fridas första praktik dag på Märtas. Det gick bra tyckte jag. Vi fick plocka in disk, ställa tillbaka den, torka av borden, baka kokosbollar och äta vad vi ville mm. ;)
Imorgon ska vi göra mackor tror jag och sen kanske dela ut och ta imot beställningar och så.
Vi fick också speciella kläder som vi skulle ha på oss och riktigt snygga var dom också tycker jag. Haha!

Efter Praon så kom Gabriella och Lydia till oss för att fika. Och gratis blev det också!
Efter det så åkte jag och Lydia hem till mig för att sola och prata en massa. För nu var det ett tag sen vi sågs. Kul att se dig igen tjejen! :)
Sen blev det friskis med syster och nu sitter jag här hemma och ser på tv.

Btw lägret var grymt kul!
Vi körde en massa lekar, sjöng, en del badade i det iskalla havet, sen pratade vi om gud och så. På kvällen gjorde vi en del bus och hade det skoj, mohaha! ;)

Pusss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0