Konfaläger!

Hej gullungar! :)
Imorgon åker jag på konfirmationsläger och kommer sen hem på söndagen igen. På Måndag börjar min prao också så jag hinner nog inte skriva så mycket då. Jag ska föresten praoa på Märtas Café om ni undrar. ;)
Så ja nu kommer jag inte att skriva på ett tag men ni får fortsätta att kolla för det kan nog dyka upp något inlägg i veckan ändå!
Juste, vet ni?!
På Onsdagen nästa vecka ska jag åka till Lindköping med sju andra i klassen. Vi kom ju med i det där teknik åttan så då blev jag en av dom som fick åka med! :D
Vi åker på Onsdagen klockan fyra och kommer sen hem natten mellan Tordag- Fredag.
Det var nog allt för idag. Ni får ha det så bra allihopa and have a nice weekend!

Pusss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0