fullt upp!

Hej bloggen!
Förlåt nu har jag inte skrivit på länge men jag har haft fullt upp under lovet. Jag har varit med Lydia, Antonia, Clara, Jessica, Tove, Hedvig, Josefine, konfirmation med Frida o.s.v så jag har inte haft så mycket tid om man säger så.

Igår och i förrgår så sov jag hos Tove. I onsdags var vi med Hedvig och Josefine. Vi hade det lika mysigt som vanligt. Och igår så var vi med Emil och Casper. Vi såg på en film och lite annat. Myss!

Idag så vaknade vi vid halv elva för sen skulle jag träffa Lydia klockan halv tolv, så det var bara att stiga upp och göra sig klar! Just nu sitter vi hemma hos mig. Lovisa och Lydia håller på och fixar med hennes blogg nu så jag passar på att skriva lite här så länge. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det väl alltid.
Ikväll kommer Georgssons hit på middag så då ska jag umgås med dom. Jag får se om jag skriver mer sen men annars så får ni ha det så bra!
Pussar från A.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0