Stan & Friskis

Hjollahopp! :)
Idag har jag och Mikaela gjort en del saker. Först så var vi vid team sportia där jag köpte gympa byxor och ett par skor. :) Sen så cyklade vi ner till stan och kollade lite. Mikaela köpte ett par svarta leggings som var glansiga typ. :p Jag kommer inte ihåg vad dom hette. Och sen så åt vi på max. 19kr för en maxbox. ;)
Och efter ett tag begav vi oss hemmot igen. När vi kom hem var det bara att byta om och sen dra iväg till friskis. :) Jag ska börja där nu så jag köpte ett halvårs kort eller vad man ska säga. Idag körde vi Aerobics med Frida. Det var jätte kul. Och vi ska nog träna på Måndag, Tisdag eller Onsdag också vi får se. Det var skönt att komma igång igen och att få kämpa lite. :) Härligt! hihi. Och snart börjar ju dansen också så då får jag träna ännu mer så det ska bli kul! :)
Nu har jag precis varit ute med Jante och ska snart hoppa i duschen. Ikväll blir det grillat och mys med familjen, och imorgon så ska jag vara med Hedvig! Jippi, änligen säger jag bara asså shit vi har inte vart sen hennes födelsedag tror jag och det var precis innan skolan börja. Så det ska bli jätte kul att få träffa dig igen gumman! :)(L)
Men nu måste jag gå. Här kommer lite bilder.
Ha en bra kväll!
PUSSKRAM


(gammal bild)
tove
2009-09-13 @ 09:14:10
URL: http://tovewidange.blogg.se/

ååå

du kommer vara tuff på friskis nu då :D <3333333

tove
2009-09-13 @ 09:14:12
URL: http://tovewidange.blogg.se/

ååå

du kommer vara tuff på friskis nu då :D <3333333

Amanda
2009-09-13 @ 18:52:47

hahaha. ;D<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0