SM!

Ja ni kanske inte förstår rubriken men SM står för Skolmästerskapet som vi har haft idag. :) Jag hade längd och kula och ja det gick väll sådär. I längd kom jag typ sist haha nej jag vet inte men det gick väldigt dåligt i alla fall. :p Och i kula "stötte" jag 6.40. :) Så där gick det i alla fall lite bättre. ;)
Efter att jag var klar med det så kollade jag på Tove och några andra. Tove fick silver i längd och hundra meter så hon var as bra! Och Sara Nyberg fick guld i längd och hundra meter. Så deras klass var värsta proffsiga. Plus att dom vann staffeten. Så bra gick det för dom. :) Våran klass kom trea i staffeten så det var ju också bra! :) I alla fall gemfört med förra året där vi kom näst sist. :p hihi. Så nu blev Jon glad! ;)
Efter friidrotten så cyklade jag hem och duschade. Sen åt jag lite mellis och satt mig framför tv:n. Ja det är väll det jag har gjort men sen har jag ju också ätit pannkakor och varit ute med Jante. Plus att jag har tatt lite fina bilder som ni ska få se sen. :) Men nu ska jag se IDOL så hej då.
Ps: I fall ni undrar varför jag har lagt ut ett kort på mitt hår så är det för att Mikaela precis har köpt en ny as bra plattång så hon plattade håret på mig och efter två minuter så blev det så här platt och fint bra va! :) hihi.
PUSSKRAM

Hedvig
2009-09-17 @ 21:05:11
URL: http://ladebeck.blogg.se/

JAAANNNNTEEEEEEE :D :D :D , KOMMER JAG FÅ GÅ UT ME HONOM NÅGOT I HELGEN? :D :D<333

Amanda
2009-09-18 @ 16:48:13

Jo kanske när ni kommer men annars kommer han inte vara hemma! :D♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0