FREDAG!

Hejsan!
Ja nu har jag inte skrivit på ett tag igen men jag har haft så mycket läxor nu och så så jag har inte haft tid. Men nu är det Fredag så då kan man sätta sig i soffan och skriva en stund. :) Idag började jag vid tio i nio. skönt med lite sovmorgn. :) och sen hade jag några lektioner och sista timmen hade vi gympa. Det är faktiskt ganska skönt att ha gympa på sista lektionen för då kan man ta det lungt efteråt och så. :)
Efter gympan åkte jag hem. Då var väll klockan halv fyra eller nått. Då åt jag lite mellis och sen kom mamma hem för att det vara några som skulle köpa Mikaelas garderobar så då fick jag hjälpa till att ta ner dom till undervåningen och ja det gick ju som de gick. :p Vi tappade en och den gled ner för trappen men som tur var så kunde mamma stoppa den där nere. :s Fast den gick sönder lite i kanten så mamma fick säga det till dom och sen fick dom den lite billigare. hihi så så gick det med det. :p haha.
Sen blev jag sugen på att baka lite kokos bollar så självklart satt jag igång och gjorde det. ;)
Och nu blev jag precis klar så nu sitter jag här i soffan igen. Snart ska jag äta lite och sen ska jag till Sanna med Frida och Simone så ska vi se på Idol och lite annat. :) Och på Söndag ska jag äntligen få träffa min fina Hedvig igen. Det var hur länge sen som helst sen vi sågs. Så det längtar jag till. :)
Det är kanske att Tove kan också så vi hör väll av oss till henne. :) Men nu ska jag äta och sen dra så hej då alla söta läsare och ha en bra Fredag! :)<3
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0