Underbar resa med min Tove! :)

Hejsan! :)
Jag har haft det jätte bra i Stockholm med Tove, mamma och pappa! :)
Men jag orkar inte skriva om allt nu så jag har lånat lite ur Toves text så får ni läsa den och se vad vi har gjort för något skoj. :)

Av Tove/
Nu är jag hemma igen efter en underbar resa med min kusin och hennes föräldrar! Det har varit hur kul som helst! Och guu vad det gick snabbt alltihopa! Jag tänkte berätta lite dag för dag!

Lördag: Alla gick upp klockan 6 ungefär, sen klädde vi på oss varmt och åkte bort till båten där jag och amanda var helt döda men ändå glada och härligt flummiga! På båden så bestämde vi oss för att försöka sova någon timme för det skulle ju bli en lång dag, så vi sov eller "vilade" i ungefär 2 timmar. Sen åt vi god frukost och efter det plattade vi håret och gjorde oss fina. Marie sminkade oss så vi blev skit snygga! Sedan åkte vi tåg till t-centralen där vi lämnade våra väskor sedan satte vi igång och shoppade! Vi åt lunch på en jättemysig resturang, där åt vi kött potatis och sås muums! Sedan fortsatte vi och shoppade, jag och amanda var helt ivriga för vi ville till gina tricot.
Så snart blev vi ju super trötta så vi åkte hem till hotellet, guuu vad mysigt det var. Jag och amanda gick upp och satte på oss mysiga kläder och sen så sprang vi runt där på hotellet som två barnungar fyfaan vad kul det var. Men det var inte så kul på högsta vånigen för där bodde det ett spöke!
Efter det kopplade vi bara av och åt godis sen var det godnatt!

Söndag: Vi gick upp vid halv tio tiden och fixade oss, satte på oss lite av dom nya kläderna vi köpt, sen fick vi hotellfrukost skit gott! Jag och amanda smakade kaffe, inte så jättegott nej. Vi var så ivriga så vi gick i förväg upp till hotellrummet och fixade oss för vi ville på gina tricot som var där i solna centrum som det hette. Tur som vi hade hittade amanda sin jättefina kofta som hon hade letat efter! Jag köpte en halsduk på accent som var super fin! Sen åkte vi tillbaka till den stora staden! Jag och amanda var verkligen helt slut och orkade inte någonting så vi bara satte oss och vilade! Vi var hungriga också så vi gick till en jättemysig resturang där vi åt pizza och det var skiiit gott! Och man blev super mätt också! Efter det så var alla affärer stänga, men en som var öppen var åhléns så vi kollade där också men det fanns inte så mycket. Efter det var det dags att åka till båten. Amanda och jag var nästan inte alls trötta på båten så vi satt och lyssna på musik och åt djungelvrål och surisar. Jag var lite hungrig också så jag köpte pommes tallrik, amanda blev såklart sugen så hon köpte en hon med.
Sedan var vi hemma och sov så gott!

Av Amanda/Måndag: Idag när vi vaknade var vi helt slut, eller jag var väll rätt pigg men Tove var lite trött.
Men vi gick i alla fall upp och åt lite frukost och sen gick vi ut och gick med jante mannen. Och nu så sitter jag framför datan med Jante i fammnen. Har precis ätit lite macka. Idag så hade jag tänkt att hjälpa Mikaela med packningen och så men nu när jag kom hem så var hon redan klar så då fick jag strunta i det. Så istället ska jag läsa lite som jag hade i beting och sen ska jag väll bara ta det lungt fram tills dansen. Idag ska vi dansa Ragga så det ska bli kul, för förut har vi ju dansat House. :) Men här kommer lite bilder från Stockholm. Resten hittar ni på Facebook. Ha det bra!
Puss och Krram från Amanda och Tove.

Anonym
2009-10-27 @ 15:53:16

du har ju typ kopierat toves text ;)

Anonym
2009-10-27 @ 19:29:44

ja jag vet, jag skrev ju det. hihi. :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0