THJA

Holla! :D
Idag har jag varit med Tove, Hedvig och Josefine. :) Vi har gjort några filmer på Josses data haha. Och sen så har vi bakat, fikat, pratat och skrattat en hel del haha. ;D
Super trevligt! (:
Sen jag kom hem från Josse så har jag ätit och suttit vid datan. Snart ska jag se Gréys Anatomy men först så måste jag nog läsa lite för det har vi i beting. Man måste läsa i 60 min!! Men aldrig att jag gör det. Så jag ska läsa så långt jag orkar. :p Aja haha intressant att veta men i alla fall. ;)
Imorgon så ska jag städa huset och kanske va med Hedvig. Men annars så har jag inga planer.

OM TRE DAGAR SÅ ÅKER JAG OCH TOVE TILL STOCKHOLM!! :D JIPPIIIIIIII!! HAHA. SKA BLI SÅ JÄKLA KUL! :) 

Men nu börjar Gréys. Ni får ha det så bra!

PUSS&KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0