Onsdag!

Tjenixen! :)
okej haha det var det enda jag kom på just nu men i alla fall, idag har det varit skola som vanligt. Jag började tjugo över åtta och slöt vid tio i två. Så det var skönt det! Haha på sista lektionen var det lite kul för då hade vi NO och på no:n så håller vi typ på med blixtrar och stötar och sånt. Och då fick en person prova att hålla handen på en stor boll eller vad man ska säga som var elektrisk och då så stod håret rätt upp på den personen som då var Robin en gång och Melina en gång hihi. ;) Och sen när Anders (min lärare) släpte en mindre boll på den stora så fick dom världes stötar och dom bara skrek till och blev skit rädda. Hahah det var as kul. Och sen så skulle alla hålla varandra i handen medans den längst fram höll på den där bollen och då fick alla världens stöt i sig. Hahah as kul! ;D okej ni kanske inte fattar så mycket av vad jag har sagt men det var kul i alla fall. ;) hihi. Efter skolan så har jag inte gjort så mycket. Jag har sett på Gossip Girls och pluggat spanska. Och nu ska jag gå ut med Jante så jag måste gå. Ni får ha det så bra!
pussochkram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0