Mysig helg!

Hej bloggen!
Ja min helg har varit jätte mysig. Men den har gått väldigt fort!

I Fredags hade jag och Josse en liten tjejmiddag med Hedvig och Tove. Vi hade det jätte kul och vi skrattade och pratade på som vanligt. Först så åt vi lite mat och jag och Josse öppnade våra pressenter. Kött och potatisgrattäng blev det med en god sås. mumms. :)
Efter maten så bestämmde vi oss för att gå ut och gå en sväng i det höstiga vädret. Det var jätte mysigt och vi gick runt och pratade och tog en massa fina kort. Sen så skyndade vi oss hem och såg på idol. Och i pausen så gick jag och Josse ner och fixade iorning våran marrängs wish eller hur det stavas som var jätte god. :)
Sen så såg vi på en film och mysade framför tvn med godis och chips. Och sen blev alla jätte trötta så då ringde josse sin mamma och sen så åkte dom hem. Men det blev verkligen en jätte mysig kväll! Tack för det tjejer.

I Lördags så var jag med Hedvig hela dan. Hon kom till mig vid tolv och då fixade jag iordning mig snabbt och sen cyklade vi ner till stan för att byta den svarta halsduken som jag fick av henne i Fredags. Det var inte för att jag inte gillade den eller så men jag hade redan fått en sån när jag fyllde år så det var därför vi bytte den.
Efter en sväng på stan så cyklade vi hem igen och tog en liten fika. Och sen så åkte hon hem för att häma lite grejer och så för hon skulle sova över här, och sen skulle vi åka bort till svenska spel och träna en stund medans Lovisa och hennes kompisar skulle bada. Det gick bra att träna och jag sprang lite mer än två kilometer på ett sånt där springband så det var jag nöjd med. :)
Efter att ha tränat en halv timme så hoppade vi i poolen en stund och badade med dom små. ;) hihi.
Och efteråt så bastade vi och dansade lite innan vi åkte hem. :)
Här hemma så såg vi äntligen på Twillight som Hedvig aldrig hade sett. Den var lika bra som alltid. :D
Efter filmen så gick vi och la oss och sa godnatt för den kvällen.

Idag (Söndag) så vaknade vi klockan 10. Då gick vi upp och åt frukost och sen slappade vi en stund innan Hedvig skulle åka hem.
Jag har också varit med Josefine idag. Vi möttes vid Ica Maxi där vi tog en liten fika och pratade. Jätte mysigt! :)
Sen fick jag mina pressenter av henne också. Jag fick ett jätte fint armband och ett sött hjärta där det stod " I love you" på. :) Jätte gulligt, och jag blev jätte glad för det. :)
Tack Josse! :) (L)

Ja det var min helg det. Nu måste jag plugga inför No-provet imorgon och sen så ska jag se på alla mina program. Men ni får ha en fortsatt bra Söndag allihopa!
Pusskram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0