Mässa,födelsedag och en härlig promenad!

Hejsan! Idag fyller min lilla syster år så grattis till dig min söta! :)
Idag har vi varit på en mässa med klassen där man kan kolla lite närmare på vad man vill gå sen på gymnasiet och så. Och jag har lite funderingar att gå i Handelsprogramet men vad vet jag, det är ännu ett och ett halft år kvar så jag har ännu gott om tid att bestämma mig. :) På mässan träffade jag även på min söta Josefine och vi bestämde att vi ska träffas imorgon och planera lite inför Fredag då vi tänkte ha en liten tjej middag med Tove och Hedvig så det ska bli mysigt! :)
Och det var så kul att träffa dig igen gumman det känns som år och dar sen. Men det blir ju så när man går i skolan och så då har man inte lika mycket tid att träffas tyvärr. Men imorgon får vi ses i alla fall. :)

Efter mässan åkte jag hem och firade lilla syster. Hon fick välja maten ikväll och då blev det hemlagad pizza och kladdkaka till efterrätt. :) Mums.
Efter maten så blev vi tjejer i familjen sugna på att gå en sväng så vi tog en runda ner till stora torget och så och sen tilbaka.´Så det var skönt och en halv mil blev det minsann. :D Stolt!
När vi kom tillbaka igen så var det bara att sätta igång att plugga för vi har spanska läxa till imorgon och sen ska vi redovisa vårt svenska arbete som vi har hållt på med nu under två veckor. Så jag hoppas att det kommer gå bra imogon! :)
Men nu måste jag sova så att jag är pigg imorgon.
God natt alla söta bloggare. :)
Ps: Här är en bild på Simone,Frida,Kendra och jag från mässan. :)

Pusskram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0