Gårdagen.

Hejsan! :)
Ja jag hann inte att skriva någonting igår så jag får göra det nu istället.
I går så var jag med Tove och Hedvig på dan. Jag cyklade bort till Tove vid ett och sen kom Hedvig. Först så satt vi bara och pratade en stund. Eller ja det blev väll i två timmar. hihi. Sen fick vi Freddes bullar och saft. Mums. :)
Efter det så ville Hedvig gå i skogen och plocka svamp så det gjorde vi men självklart så hittade vi inga. haha. ;P
Så istället så tog vi lite kort med min nya kamera. (bilder kommer). Men sen började det hagla så då sjöng vi oss hem på jullåtar haha. Åhh nu vill man ha jul också! Det är så mysigt med snön och julgranen och alla jultomtar. Mysigt. Men det är ju inte så långt kvar nu. Två månader bara. Shit vad tiden går snabbt. :s Läskigt!
Men i alla fall när vi kom tillbaka hem till Tove så såg vi på en film. Jag kan inte stava till den så jag kan inte skriva vad den heter men det var en liten söt julfilm i alla fall som vi inte hann att se klart men som var bra så vi ska göra det imorgon istället. Efter filmen så var jag och Hedvig tvungna att åka hem och äta så vi sa hej då till Tove och sen cyklade jag hem. När jag kom hem så åt jag mat lite snabbt och sen cyklade jag ner till Frida och Sanna. Vi gjorde inte så mycket. Vi pratade, åt godis såg på Shoppaholic och hade det mysigt. Vid halv tolv så cyklade jag hem och dom följde med. Men vi hade ännu gäster då så då tänkte jag att vi kunde gå ut och gå med Jante också för ingen av oss var ändå trötta och så. Så vi tog en liten promenix med han innan dom åkte hem och jag gick och la mig. Mysig dag!

PUSSKRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0