Snart Höstlov!!

Hejsan!
Förlåt för en dålig uppdatering men jag har haft mycket att göra så jag har inte hunnit med att skriva så mycket.
Just nu ser jag på SOS Gute som sändes från gotland i sommras. Åh gud vad man längtar tillbaka till sommaren nu. Det var så kul och härligt!! :)
Men nu ska jag berätta om min dag. Jag började vid åtta som vanligt och sen gick jag i skolan tills tjugo över tre. 
Vi hade två prov idag i SO och spanska. SOn gick ganska bra. Eller det känndes bra i alla fall. Spanskan gick lite sämre där imot. Det känndes som jag hade tränat för lite och så. Men man får ju i alla fall hoppas att jag får godkänt. ¨/ Men på SOn sattsar jag i alla fall på G+ eller VG. Fast det här var bara en liten del av provet för sen ska vi få ett muntligt prov också. Men det ska vi inte göra förens efter höstlovet. Aja haha förlåt att jag tråkar ut er det här kanske inte var så intressant men i alla fall. Efter skolan så cyklade jag hem i regnet och åt. Och sen har jag varit ute med Jante och bara tagit det lungt. Skönt!
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så puss hej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0