New Moon!

Hej alla söta!
Idag är det då Lördag. Eller ja halva Lördagen har väll redan gått nu då men i alla fall. ;)
Jag har mest pluggat hela dagen för jag ska ha hemkundskaps prov på Måndag och det får man ju slut betyg i nu i åttan så jag måste träna lite extra på det. För man vill ju helst ha så bra betyg som möjligt. Så det är det jag har ägnat min dag åt. :s kul.. haha NEJ! Jag har också fikat och suttit vid datan och letat fram Twilight. För jag och Frida ska nämligen gå och se New Moon ikväll vid nio och det ska bli så jäkla kul!! Åh jag älskade Twilight så den här kommer nog va lika bra om inte bättre. Så det ser jag fram imot! :) 

Igår så tog ju jag sprutan och fysatan vad ont man fick i armen. Jag kunde knappt röra den. Så innan jag gick och la mig vid ett så fick jag ta en alvedon för jag hade så jäkla ont! Men idag är det bättre i alla fall och jag har inte blivit sjuk så det är positivt. Men nu har jag inte så mycket mer att än att snart är det jul och första advent! Jippiiii! :D haha.
Pussar från A.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0