Mysig dag med H.

Hejsan hoppsan! :)
Idag har jag varit på stan med min söta Hedvig. :)
Först så skulle vi då träffas vid kvart över ett vid stan för att hon skulle ta bussen. Men som vanligt så krånglar dom där jäkla bussarna. Så hon började gå in mot stan den galningen. ;D haha.
Men då ringde jag upp henne och hörde vart hon var någonstans så mötte jag henne sen cyklade vi ner mot stan. Det blev en liten härlig rundtur med mycket motion! ;)
När vi kom ner till stan så gick vi runt i lite affärer, pratade, skrattade en hel del och hade det mysigt! :)
Jag köpte en ny rollon till gympan, en tummstock (stavning) till pappa för att jag råkade ha sönder hans förra hihi :p, och sen så köpte jag lite tuggummi. :)
Hedvig köpte en ny " brunkräm" jag kan inte stava till det andra så skriver så istället, och sen så köpte hon några tussar eller vad man ska säga.
Efter shoppingen så gick vi och åt på max. Hedvig tog sin första maxbox på typ sex år eller vad det var. haha. ;) Sen så stötte vi även på Josefine och då bestämde vi oss för att alla fyra kanske skulle träffas på Onsdag för vi är nämligen lediga då. Så vi får hoppas på det! :)
Efter att vi hade pratat med Josse så var Hedvig tvungen att åka hem för att hon skulle till Wisby hotell med Sara och Fanny den lyckosten, så ja då åkte jag hem och nu stter jag här och lyssnar på musik. :)
Jag ska snart se på ett One Tree Hill avsnitt tror jag och sen ska jag äta och ta det lungt med familjen.
Men ni får ha det så bra så hörs vi. :)

PS: Jag pratade med Mikaela igår och hon sa att det snöar i Oslo så vintern är snart här! :) Jippppi! :D
PUSSKRAM

josefine
2009-11-14 @ 19:18:18

mysigt att träffa er båda idag, den enda som saknades var ju Tove, men som sagt! vi får ta o komma på nåt att göra tills på onsdag:D Nejj amanda, se inte allt för många avsnitt av oth nu;) Glöm inte vårt lilla marathon;D hahah<3<3<3

A.
2009-11-14 @ 21:47:10

Juste ja haha. Aa men då får vi träffas om tre helger och ha vårat marathon för nu har jag redan sett fyra avsnitt framåt. ;P. hihi.

Ja det måste vi!! :)<333

Hedvig
2009-11-15 @ 10:16:43
URL: http://ladebeck.blogg.se/

De var en jätte kul dag med dig älskling :D , Älskar dig! <33

Amanda
2009-11-15 @ 12:18:44

Ja det var det verkligen, det måste göras om snart igen! :D<333

Loveu! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0