Halloween.

Hejsan! :)
Gårdagen var jätte kul förutom att jag var förskyld som jag ännu är. ¨/ Men annars var den bra! :)
Jag vaknade, åt frukost, duschade, klädde på mig, såg på två One Tree Hill avsnitt osv. Jag pratade också med Mikaela en stund genom skype. Som vi har gjort i tre dagar nu. Hihi det är lite kul. Jag saknar dig syster!
Klockan sex kom DiCorsi och Georgsson hit. Vi drack lite drinkar och hade det mysigt. Och sen åt vi mat och pratade en stund. Och efter det så gick vi en promenad. Lovisa frågade bus eller godis medans vi stod utanför med Jante. Fast hon vågade bara fråga en gång men lite godis fick hon i alla fall. ;)
När vi kom tillbaka så åt vi fika och kollade på tv en stund. Och sen drog vi hem till Casper och såg en skräckfilm med Calle och hans kompisar. Haha alla var typ skit rädda förutom jag. ;) hihi. Efter att filmen var slut så gick Casper och Jocke upp på vinden för att hämta ner några smällare. Sen gick vi ut igen och busade lite. haha. När vi hade varit ute i någon timme så gick vi hem till mig igen och såg på en Zombie film typ. :p haha den var helt sjuk. Men läskigast var ju i alla fall våra ballonger i tacket hihi. Svårt att förklara men men. ;D
Ja sen satt vi där uppe tills tre på natten innan mamma skickade ut dom. :p heh. Och sen var det dags att sova. Godnatt!

Idag vaknade jag vid halv tolv ungefär. Sen messade jag lite med Jocke medans jag åt frukost och laddade in alla bilder på datan som ni ska få se sen. :)
Ikväll ska vi till kyrkogården och se alla ljus. Åh det är så fint. Och sen så ska jag självklart se på Gossip Girl, One Tree Hill och Ensam mamma söker. Jag ska också hjälpa Lovisa att dela ut jultidningar och sen skriva klart min svenska uppgift och göra min matte läxa. ¨/ hmm hihi. Men det är sånt som måste göras.
Ha en bra dag!
PUSS & KRAM
din syster.
2009-11-01 @ 16:03:00
URL: http://mikaelawidange.blogg.se/

jag saknar dig med :( kooooom!

Amanda
2009-11-01 @ 21:24:48

Ja du det skulle jag gärna viljat göra om jag kunde! :( ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0