Fredagsmys!

Hejsan alla bloggare!
Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga på sistonde men jag har varit skit trött den här veckan och det har varit mycket plugg så jag har inte orkat så mycket tyvärr.
Idag så var det då skola. Det gick ganska snabbt tyckte jag. Vi har inte så jobbiga lektioner på Fredagar som tur var. Så man klarar sig. ;)
Sista lektionen var också väldigt skön för då hade vi idrott och där så fick man välja bland att spela innebandy eller att hoppa över plintar eller så, så det var kul. :)
Efter gympan så stannade jag, Cornelia, Frida och Sanna kvar en stund i omklädningsrummet för att bara prata lite och ta det lungt. Ingen av oss hade ändå inget att göra, så ja då kan man ju lika gära stanna kvar i omklädningsrummet en stund. haha. ;D
Men vid fyra åkte alla hem i alla fall. Och då så gjorde jag inte så mycket. Jag åt en liten god snabbfika och sen satte jag mig i soffan med datan i famnen. :) Härligt med Fredagar alltså! :)
Under kvällen så har jag ätit lite, varit ute med Jante och nu har jag precis sett klart på idol. Eller det är en halv timmes paus. 
Juste pappa skulle precis byta sin profil bild på facebook och då fick jag syn på en massa gamla härliga sommar bilder. Så självklart så måste ju jag då lägga ut några. hihi. :)
Men ni får ha en fortsatt bra fredags kväll alla sötnosar.
Pussar & Kramar från Amanda.   




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0