Den första advent.

Hejsan allihopa!
Förlåt för en dålig uppdatering men jag har inte haft sån stor lust att skriva dom här senaste dagarna.
Idag så vaknade jag vid tolv ungefär för att vi var hos Di Corsi igår och då kom vi inte hem förens klockan var halv tre och sen så satte jag mig vid datan en stund så då somnade jag inte förens vid tre. :p
Så idag har jag varit lite trött och flummig men så är det ibland. ;)
Jag och Hedvig har varit på stan och kollat runt lite och båda har varit ganska trötta så vi gick typ in i en massa affärer och sen ut igen. haha. Men mysigt var det att få prata med min finaste igen! :)
Jag träffade också på min fina Josefine efter att Hedvig hade åkt hem. Hon var där med sina föräldrar så vi såg på fyrverkerierna tillsammans i det kalla vädret. Men det var jätte fint och plus att jag fick träffa Josse igen så det var igen fara. :) Efter att fyverkerierna var slut så åkte jag hem med familjen. Och nu sitter jag här framför datan. Jag tänkte lägga in lite bilder från igår och idag sen som ni kan få se. 
Men nu ska jag äta. Ha det så bra. 
Pussar från A.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0