Bad efter en lång dag.

Halo! :)
haha jag lyssnade precis på den låten så då blev jag tvungen att skriva så. ;)
Just nu sitter jag i badet och väntar på att vattnet ska bli klart. Jag har precis varit ute med Jante och då blev jag så frusen så att jag kände för ett bad! Det var ett tag sen nu.
Idag så har jag då varit i ishallen och åkt skridskor med min klass. Det gick väll bra. Jag åkte inte så mycket då da för att jag var så dålig medans Frida och dom var ju helt tvärt om och bara kastade sig ut på isen. hihi. Så jag åkte runt med Cornelia några varv istället och sen så gick vi upp efter en timme ungefär.
Då satte jag mig vid Melina så åt vi varm choklad och bulle. Fast chokladen drak vi då såklart. ;)
Efter en mysig liten fika så ville jag, Melina och Cornelia inte vara kvar lägre så då fick jag köra hem dom två på min lilla cykel ända hem till mig. Haha men det gick ganska bra faktiskt och vi klarade oss hela vägen. Det blev ett litet stopp då och då men annars gick det bra.
När vi kom hem till mig så lämnade jag av mina grejer och sen så var det meningen att vi skulle åka igen, men då såg vi på klockan att det ännu var en timme kvar, så då stannade vi här en stund och bara pratade lite innan det var dags för skola igen. När vi kom tillbaka så fortsatte vi med våra lektioner fram tills tio över tre då vi slöt för dagen. Då cyklade jag hem och såg på one tree hill och sen så gjorde jag lite läxor och jaa, nu sitter jag här. ;)

Veckans låt blev Beyonce- broken harted som ni ser här ovanför. Jag lyssnade på den nu när jag var ute med Jante och då valde jag den helt enkelt.
Men nu ska jag skölja ur mitt hår, ha det bra!
Pussar från A.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0