Amanda GLAD efter sprutan!

Hahah ja rubriken säger väll en hel del. Vi tog sprutan idag och efter åt så skrattade vi så in i bengan och hade så jäkla kul så det finns inte. hahah så det var faktiskt inte så farligt att ta den som jag trodde och det gillar vi! :)
Men tillbaka till dagen då. Alltså igentligen var det en helt onödig dag för vi gjorde typ ingenting. Jag började tio i nio med engelska där vi blev förhörda på engelska glosorna och sen så gjorde vi typ inget mer. Efter det så hade vi musik där vi bara spelade lite guittar. Och sen var den den årliga Höstrocken. I år så var det nästan bara en massa lugn musik. Gemfört med förra året då det bara var en massa rocklåtar. Men det var väll ganska bra ändån tyckte jag. Lite lång segt bara.
När vi hade sett klart på höstrocken så åt vi mat. Och sen så hade vi våran sista lektion som var "svininfluensansprutan" ;) hihi och ja som jag sa förut det var skit kul! :D haha.
Nu kom jag hem för en timme sen ungefär. Jag tänkte igentligen gå in till Casper och lämna skridskorna men jag orkar inte det nu så jag struntar nog i det och så lämnar jag dom imorgon istället.
Men ha en bra Fredag hörre ni! :)
Pussar från A.
City
2009-11-20 @ 15:46:32
URL: http://gatc.blogg.se/

Mamma & är poledancer ?



Vad tycker du om det?

Kram / C




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0