Min lördag.

Tjenamors!
I dag var det en härlig dag med sol och värme. Jag vaknade vid tio då jag gick ut på terassen och åt frukost. :) Sen satt jag där i några timmar och solade. Men det var väldigt varmt. Svettades ihjäl ju. Men man får ju inte klaga nu när solen änligen är här. ;) hihi. Vid ett ungefär ringde Tove. Vi skulle nämligen gå på stan idag. :). Så vi skulle träffas vid två. Så jag åt fika och sen gjorde jag mig iordning. Men sen ringde hon och sa att det blev strul med bussarna. Dom gick inte den tiden hon trodde. Så då fick hon gå hem och hämta cykeln och cykla hit istället. :p. Men till slut kom hon hit och vi åkte ner till stan. :) Vi kom väll ner vid tjugo i tre så vi hade inte så mycket tid på oss för det stängde vid fyra. Men vi hann det vi skulle. Eller jag gjorde. För jag skulle hitta mors dag present till mamma. Och jag fick lite panik ett tag för jag inte hittade något men till slut så gick det bra. :) Jag köpte en kaffe mugg där det står världens bästa mamma på och tre doft tvålar. + ett kort. :) Så jag hoppas hon blir glad. Men när jag skulle handla tvålarna och muggen så sa kassörskan att det kostade 120 fast det skulle kosta 70kr. Så när vi väl kom på det och skulle gå tillbaka så hade det stängt. :( Så jag får gå tillbaka på måndag och säga det. ¨/. Men i alla fall när vi hade köpt det vi skulle så blev vi sugna på godis så vi köpte lite och åt innan vi gick hem. :) mums. När vi kom hem till mig så pratade vi lite innan hon skulle hem. Men vi bestämde att vi ska gå och se på balen tillsammans imorgon. Så ska vi träffa Josse där nere också så det blir kul. :) Det var jätte länge sen vi sågs nu. Så det ska bli kul att träffa henne igen. Ikväll blir det grillat till mat och sen ska vi gå in till grannen en stund. Så ska jag se Robinsson också. Det är ju final ikväll. Jag hejar inte på någon speciel för jag har inte sett det så mycket. :p. Men nu ska jag gå och se om jag får någon mat för nu är jag hungrig. Hej då. Puss på er.
ps: här kommer en bild på mig och Jante från idag. ;)
sara.w
2009-05-31 @ 10:18:47

är det din hund? :)

Amanda
2009-05-31 @ 11:39:27
URL: http://amandaekloff.blogg.se/

aa. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0